Savoir vivre pracownika Uczelni Wyższej - I

Savoir vivre pracownika Uczelni Wyższej (16 h) 

Zapraszamy do przesyłania zgłoszeń na szkolenie organizowane w ramach "Programu rozwoju kadry administracyjnej i zarządczej UPP" prowadzone w ramach projektu "Najlepsi z natury 2.0. Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu" (POWR.03.05.00-00-Z210/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

KIEDY? 14-15.09.2023 r. w godzinach 8:00 - 15:00. 

GDZIE? Szkolenie w formie stacjonarnej 

PROGRAM SZKOLENIA:

  1. Tworzenie dobrego pierwszego wrażenia,
  2. Powitanie (tytułowanie, przedstawianie własne i innych, przechodzenia na „TY”, zapamiętywanie imion, precedencja),
  3. Mowa werbalna (prowadzenie rozmów, small talk),
  4. Mowa niewerbalna (m.in. mowa ciała, nawiązywanie kontaktu wzrokowego, uścisk dłoni),
  5. Dress code (zasady ubioru w sytuacjach oficjalnych i nieoficjalnych),
  6. Etykieta w kontaktach za pośrednictwem telefonu i poczty e-mail,
  7. Przyjmowanie gości w trakcie spotkań (osób z zewnątrz organizacji oraz wewnątrz organizacji np. innego działu),
  8. Przyjmowanie gości w ramach delegacji (obowiązki gospodarza),
  9. Wpływ zachowania pracowników na wizerunek przedsiębiorstwa,
  10. Sposoby radzenia sobie z niezręcznościami, popełnionymi faux pas,
  11. Udział w oficjalnych uroczystościach (zasady zachowania się przy stole, toasty, wręczanie nagród, prowadzenie rozmów).

Szkolenie w formie stacjonarnej, Budynek Wydziału Leśnego i Technologii Drewna, III piętro, s.332

Limit miejsc na szkolenie: 14 osób

 
Oświadczenie *
Przesłanie formularza drogą elektroniczną jest jednoznaczne z potwierdzeniem prawdziwości złożonych informacji i wiążącą się z nim odpowiedzialnością. Udział w rekrutacji oznacza zgodę na Przetwarzanie Danych Osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE