Obsługa klienta i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami - edycja dla kierowników - 07-08.11.2022 r.
Szkolenie stacjonarne: Obsługa klienta oraz radzenie sobie
z trudnymi sytuacjami (16 h)
Zapraszamy do przesyłania zgłoszeń na szkolenie organizowane w ramach "Programu rozwoju kadry administracyjnej i zarządczej UPP" prowadzone w ramach projektu "Najlepsi z natury 2.0. Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu" (POWR.03.05.00-00-Z210/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Szkolenie zaplanowane w dniach 07-08.11.2022 to edycja dedykowana kierownikom jednostek lub działów. Program szkolenia zawiera takie elementy, których celem jest wsparcie kierowników w zarządzaniu zespołem, delegowaniu zadań czy motywowaniu pracowników.
KIEDY? 07-08 listopada 2022 r. w godzinach 8:00 - 15:00.
GDZIE? Budynek Wydziału Leśnego i Technologii Drewna, III piętro, s.350.
Tematyka poruszana na zajęciach będzie obejmowała między innymi:
- wprowadzenie teoretyczne,
- planowanie i organizowanie pracy własnej,
- zarządzanie czasem, zarządzanie sobą w czasie,
- motywowanie i zarządzanie zespołem,
- delegowanie i egzekwowanie powierzonych zadań,
- typy klientów (wewnętrzny, zewnętrzny itp.),
- wprowadzanie standardów obsługi klienta,
- asertywność,
- umiejętność radzenie sobie ze stresem,
- techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
Szkolenie w formie stacjonarnej, Budynek Wydziału Leśnego i Technologii Drewna, III piętro, s.350.
Limit miejsc na szkolenie: 16 osób