Ostrzeżenie

Zamknięto możliwość wypełniania tego formularza.

Obsługa klienta i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami - edycja dla kierowników - 07-08.11.2022 r.

Szkolenie stacjonarne: Obsługa klienta oraz radzenie sobie
z trudnymi sytuacjami (16 h) 
 
Zapraszamy do przesyłania zgłoszeń na szkolenie organizowane w ramach "Programu rozwoju kadry administracyjnej i zarządczej UPP" prowadzone w ramach projektu "Najlepsi z natury 2.0. Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu" (POWR.03.05.00-00-Z210/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. 

Szkolenie zaplanowane w dniach 07-08.11.2022 to edycja dedykowana kierownikom jednostek lub działów. Program szkolenia zawiera takie elementy, których celem jest wsparcie kierowników w zarządzaniu zespołem, delegowaniu zadań czy motywowaniu pracowników. 

KIEDY? 07-08 listopada 2022 r. w godzinach 8:00 - 15:00. 

GDZIE? Budynek Wydziału Leśnego i Technologii Drewna, III piętro, s.350.

Tematyka poruszana na zajęciach będzie obejmowała między innymi: 

  • wprowadzenie teoretyczne, 
  • planowanie i organizowanie pracy własnej,
  • zarządzanie czasem, zarządzanie sobą w czasie,
  • motywowanie i zarządzanie zespołem,
  • delegowanie i egzekwowanie powierzonych zadań,
  • typy klientów (wewnętrzny, zewnętrzny itp.),
  • wprowadzanie standardów obsługi klienta,
  • asertywność,
  • umiejętność radzenie sobie ze stresem,
  • techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. 

 

Szkolenie w formie stacjonarnej, Budynek Wydziału Leśnego i Technologii Drewna, III piętro, s.350.

Limit miejsc na szkolenie: 16 osób