Obsługa klienta oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami - 14-15.11.2022 r.

Szkolenie stacjonarne: Obsługa klienta oraz radzenie sobie
z trudnymi sytuacjami (16 h) 
 

Zapraszamy do przesyłania zgłoszeń na szkolenie organizowane w ramach "Programu rozwoju kadry administracyjnej i zarządczej UPP" prowadzone w ramach projektu "Najlepsi z natury 2.0. Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu" (POWR.03.05.00-00-Z210/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. 

KIEDY? 14 - 15 listopada 2022 r. w godzinach 8:00 - 15:00. 

GDZIE? Budynek Wydziału Leśnego i Technologii Drewna, III piętro, s.350

Tematyka poruszana na zajęciach będzie obejmowała między innymi: 

  • wprowadzenie teoretyczne, 
  • planowanie i organizowanie pracy własnej,
  • zarządzanie czasem, zarządzanie sobą w czasie,
  • motywowanie siebie,
  • typy klientów (wewnętrzny, zewnętrzny itp.),
  • wprowadzanie standardów obsługi klienta,
  • asertywność,
  • umiejętność radzenie sobie ze stresem,
  • techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. 

 

Szkolenie w formie stacjonarnej, Budynek Wydziału Leśnego i Technologii Drewna, III piętro, s.350.

Limit miejsc na szkolenie: 16 osób

 
Pytania zostaną przekazane Trenerce w celu lepszego dopasowania szkolenia do potrzeb uczestników/czek.
Oświadczenie *
Przesłanie formularza drogą elektroniczną jest jednoznaczne z potwierdzeniem prawdziwości złożonych informacji i wiążącą się z nim odpowiedzialnością. Udział w rekrutacji oznacza zgodę na Przetwarzanie Danych Osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE